Regulamin sklepu

Niniejsze warunki handlowe regulują zasady współpracy pomiędzy firmą Zipe trading s.r.o., IČ: 21697680, DIČ: CZ21697680, z siedzibą: Ústín 144, 783 46 Ústín, Republika Czeska, zarejestrowaną pod numerem C 96295/KSOS w Sądzie Okręgowym w Ostrawie (dalej „Sprzedawca”), a klientami korzystającymi ze sklepu internetowego Sprzedawcy.

1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejsze warunki handlowe obowiązują przy zakupach dokonanych w sklepie internetowym Sprzedawcy i stanowią integralną część umowy kupna zawartej pomiędzy Sprzedawcą a klientem.

2. Ceny i płatność

2.1 Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym są cenami końcowymi, zawierającymi podatek VAT oraz inne ewentualne opłaty.

2.2 Klient ma możliwość zapłaty za zamówiony towar w następujący sposób:

  • Płatność online przez bramkę płatniczą GoPay (gopay.com).

3. Dostawa

3.1 Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem następujących metod:

  • Dostawa na adres wskazany przez klienta
  • Dostawa do punktów odbioru Packeta

3.2 Koszty dostawy są wyświetlane klientowi przed zakończeniem zamówienia i zależą od wybranej metody oraz miejsca dostawy.

4. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

4.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

4.2 Aby odstąpić od umowy, klient może skontaktować się ze Sprzedawcą drogą mailową na adres (wstaw adres e-mail) lub pocztą na adres Sprzedawcy.

4.3 Klient zobowiązany jest zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym i nieużywanym. Koszty zwrotu towaru ponosi klient.

4.4 Po otrzymaniu zwróconego towaru, kwota odpowiadająca cenie towaru zostanie zwrócona klientowi w ciągu 14 dni na konto bankowe wskazane przez klienta przy odstąpieniu od umowy.

5. Reklamacje

5.1 Klient ma prawo do reklamacji wadliwego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

5.2 Aby złożyć reklamację, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą mailowo na adres (wstaw adres e-mail) z opisem wady oraz numerem zamówienia. Sprzedawca przekaże instrukcje dotyczące przesłania reklamowanego towaru.

5.3 Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od otrzymania reklamowanego towaru przez Sprzedawcę.

6. Ochrona danych osobowych

6.1 Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych klientów i przetwarzania ich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

6.2 Wszystkie dane osobowe uzyskane od klientów są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim, z wyjątkiem firm realizujących dostawę towaru.